The Big Money listaa 50 brandia, jotka tekevät tällä hetkellä parasta Facebook-markkinointia. Lista perustuu useisiin eri tekijöihin – fanien määrän lisäksi suosion kasvuun, päivitysten tiheyteen, luovuuteen ja fanien sitouttamiseen.

Top 10:
1. Coca-Cola: 3,996,163 fania
2. Starbucks: 5,034,578 fania
3. Disney: 2,119,773 fania
4. Victoria’s Secret: 2,151,895 fania
5. iTunes: 2,236,306 fania
6. Vitaminwater: 1,087,153 fania
7. YouTube: 3,733,242 fania
8. Chick-fil-A: 1,221,064 fania
9. Red Bull: 1,623,102 fania
10. T.G.I. Friday¹s: 974,192 fania

Hennes & Mauritz, joka löytyy sijalta 24, on saanut erityismaininnan siitä, että se on kykenee keräämään kyselyillään kymmeniä tuhansia mielipiteitä faneiltaan.